خانم روانشناس
0

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی

بازدید 3

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعار‌هایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیرو‌های انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند، زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید