خانم روانشناس
0

یکی از ابزارهای مهم در هر نظام تربیتی بازی و اسباب‌بازی است

بازدید 26

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی‌اکبرزاده در آیین اهدای جوایز هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره، گفت: تمام آنچه در این دنیا به دست بشر رقم می‌خورد پشتوانه آن به تعلیم و تربیت برمی‌گردد.
علی‌اکبرزاده تصریح کرد: در دنیای کنونی با وجود تنوعی که در تمام عرصه‌ها وجود دارد از اسباب‌بازی به روش‌های گوناگون استفاده می‌شود. در واقع به کمک اسباب‌بازی می‌توان تعلیم و تربیت را در عرصه‌های مختلف عملی کرد.

وی افزود: قبلا در خانه‌ها اسباب‌بازی‌های محلی و بومی می‌ساختیم اما الان اسباب‌بازی آنقدر اهمیت پیدا کرده است که از بُعد تجاری و ابعاد مختلف از این صنعت بهره‌برداری می‌کنند. ما باید براساس تحولاتی که در دنیا اتفاق افتاده و اهمیتی که به این مقوله داده می‌شود توجه بیشتری به این صنعت داشته باشیم.

مدیرعامل کانون پروش فکری بیان کرد: یکی از ابزارهای مهم در هر نظام تربیتی بازی و اسباب‌بازی است. جشنواره اسباب‌بازی بهانه و بستری است تا خلاقان، علاقه‌مندان و صنعت‌گران در این حوزه خودشان و محصولاتشان را بروز و در منظر دیگران قرار دهند. در کنار این، فرصت رقابتی هم شکل می‌گیرد که سازنده خواهد بود.

علی‌اکبرزاده گفت: عزیزانی که در بخش رقابتی جشنواره شرکت کردند محصولات‌شان داوری شده اما قطعا محصولات برجسته‌ای وجود دارد که در جشنواره شرکت نکردند و ما امیدواریم این بستر گسترده‌تر شود.

وی اظهار کرد: کانون پرورش فکری به کمک متخصصان و علاقه‌مندان صنعت اسباب‌بازی می‌تواند یک شتاب‌دهنده خوب در این حوزه باشد و ما انتظار یک سری تحولات را در آینده این صنعت داریم.

اکبرزاده گفت: خیلی از وقت‌ها خانواده‌ها برای تهیه اسباب‌بازی موردنظر خود سردرگرم می‌شوند. خانواده‌ها نیازمند یک مرجع هستند تا وقتی به آن مراجعه می‌کنند اسباب‌بازی مناسب برای هر سن و جنسی را پیدا کنند. کانون پرورش فکری و در ذیل آن شورای نظارت بر اسباب‌بازی می‌خواهد در این زمینه ورود کند، سایر نهادها هم می‌توانند در این مسیر کانون را همراهی کنند.

مدیرعامل کانون در پایان خبر داد: تصمیم داریم همزمان با ماه مبارک رمضان در طرحی از افطار تا سحر نمایشگاه فروش اسباب‌بازی را در کانون پرورش فکری داشته باشیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید