خانم روانشناس
0

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

بازدید 3

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

بارش رگباری باران و وزش شدید باد در ۱۰ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۰ استان، از آماده‌باش هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش از جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز، بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد، در روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت، در نیمه شمالی خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان، اردبیل و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان، مازندران و گیلان پیش‌بینی شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

۶ همت، بدهی تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی به مراکز درمانی/ قول مساعد برای پرداخت

تهران – ایرنا – مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ از بدهی ۶ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد که می‌بایست به مراکز درمانی پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت ایرنا، علیرضا نمازی روز شنبه در نشست خبری که در محل سازمان برگزار شد، افزود: این رقم شامل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از صندوق بازنشستگی و حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بدهی صندوق بازنشستگی کشور از سال گذشته دریافت نشده است، افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز از اسفندماه گذشته تا اردیبهشت امسال به ما بدهی دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

۲۵ درصد پرونده‌های قضایی در تهران رسیدگی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حدود یک چهارم پرونده‌های قوه قضاییه در سراسر کشور مربوط به استان تهران است و حدود ۲۵ درصد آمار کمی پرونده‌های وارده کشور در دادگستری کل استان تهران مطرح است.

به گزارش دادگستری کل استان تهران، علی القاصی مهر در نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی مدیران قضایی دادگستری کل استان تهران با اشاره به اینکه شرایط، مسئولیت‌ها و صلاحیت‌های خاص دادگستری کل استان تهران سبب شده که به‌عنوان پیشانی عدلیه در تصویرسازی اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا بیشترین نقش را عهده‌دار باشد، افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد دو میلیون و ۷۷۹ هزار و ۳۱۷ فقره پرونده به دادگستری کل استان تهران وارد و دو میلیون و ۷۷۹ هزار و ۳۱۲ پرونده نیز مختومه شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

محموله چای آغشته به تریاک در فرودگاه امام کشف شد

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۴۰ کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح این خبر گفت: مأموران مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بررسی و کنترل محموله های پستی، به یک مرسوله حاوی ۱۶۰ کیلوگرم چای، به مقصد یکی از کشورهای خارجی، مشکوک می شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت در سال گذشته/ارز یارانه‌ای جایگزین ارز ترجیحی می‌شود

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه سال گذشته واردات محصولات سلامت ۱.۵ میلیارد دلار ارزبری داشت، گفت: وزارت بهداشت برای کاهش وابستگی به خارج و خودکفایی تولید آنها در کشور تلاش می‌کند.

سید حیدر محمدی در افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی که از امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده‌است، افزود: برای تامین ارز مورد نیاز واردات با توجه محدودیت ها، دچار مشکلاتی هستیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

اقدامات دولت سیزدهم در زمینه جوانی جمعیت بی‌نظیر است/پرداخت ۲۰۳ همت تسهیلات فرزندآوری

دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه ۲۰۳ همت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در دولت سیزدهم پرداخت شده است، گفت: اقدام و عمل دولت مردمی به سیاست‌های کلی نظام در حوزه جوانی جمعیت بی‌سابقه و جهادی بود.

شکیبا محبی‌تبار در دومین آیین اهدای جایزه ملی جمعیت که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: در حال حاضر ۶۶ درصد جمعیت جهان در کشورهایی زندگی می‌کنند که نرخ جمعیت آنها پایین‌تر از میانگین مطلوب ‌تعیین شده از سوی نهادهای بین المللی در جوان سازی جمعیت است.

وی اضافه کرد: هیچ کشور و دولتی در جهان وجود ندارد که نسبت به این شرایط بی تفاوت باشد و دولت سیزدهم نیز از آغاز سکانداری خود با عمل به سند کلان تحولی نظام و با نگاه به حفظ جوانی جمعیت سیاست تشویق جوانی را در پیش گرفته و مجدانه به آن عمل کرده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم حوزه فروش سوالات امتحانات نهایی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم حوزه فروش سوالات امتحانات نهایی و برخورد قانونی با افرادی که با طرح مسائلی درباره لو رفتن این سوالات موجب تشویش اذهان دانش آموزان و اولیا آنها می‌شوند، خبر داد.

ابوالفضل نیکوکار اظهار داشت: در سال جاری برای اولین بار، آزمون‌های پایه دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه و امتحانات نهایی سال دوازدهم دبیرستان‌ها به صورت کشوری برگزار می‌شود که همین امر موجب سه برابر شدن تعداد دانش آموزان شرکت کننده شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

افزایش ۳ درصدی تلفات تصادفات در سال ۱۴۰۲

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: سال گذشته ۲۰ هزار و ۴۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که تعداد تلفات ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر بود، ۲.۸ درصد بیشتر شده است.

به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، سال گذشته تعداد تلفات حوادث رانندگی با رشد ۲.۸ درصدی به ۲۰ هزار و ۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۵۴ نفر مرد و چهار هزار و ۱۹۱ نفر زن هستند.

در سال ۱۴۰۲، بیشترین آمار تلفات تصادفات به ترتیب در استان‌های فارس با هزار و ۶۱۴، تهران با هزار و ۴۴۹ و سیستان و بلوچستان با هزار و ۴۳۶ ثبت شده است همچنین کمترین آمار تلفات در استان های ایلام با ۱۷۳، کهگیلویه و بویراحمد با ۲۲۴ و اردبیل با ۲۴۳ کشته گزارش شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

اتباع خارجی مجوز ورود به مدارس ایران به عنوان «معلم» را ندارند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش برداشت اشتباه از صحبت‌های وی درباره تدریس جهادی افغانستانی‌ها را تکذیب کرد و گفت: هیچ یک از اتباع خارجی به عنوان «معلم» در مدارس ایران مجوز ورود ندارند.

علی فرهادی در واکنش به برداشت اشتباه یکی از هنرمندان کشور به سخنان وی در یک نشست خبری اظهار داشت: یکی از هنرمندان خوب از سخنانم درباره تدریس جهادی مهاجران افغان برداشت اشتباهی داشت. آنچه او در صفحه شخصی‌ خود عنوان کرد را تکذیب می‌کنم و احتمالا سوء برداشت از صحبت‌هایم بوده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.

مصطفی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: هنوز امکان تولید پلاسما در کشور ایجاد نشده و در این زمینه به خارج از کشور وابسته هستیم. اکنون پلاسما در آلمان تبدیل به دارو می‌شود و به کشور باز می‌گردد؛ این اقدام هزینه را پایین می‌آورد اما وابسته هستیم و هر زمان ممکن است کمبود دارو به خاطر تحریم‌ها و موارد مشابه ایجاد شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

خدمات الکترونیک قضایی سیار در ۱۵ استان ارائه می‌شود

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از ارائه خدمات الکترونیک سیار در ۱۵ استان خبر داد و گفت که اجرای این طرح در حال توسعه و گسترش به سراسر استان‌ها است.

به گزارش کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، محمدرضا سلطانی درباره آخرین جزئیات اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیک قضایی سیار، افزود: تاکنون خدمات سیار به بیش از ۱۵ استان با بیش از ۳۷ شهر و ۵۰ دفتر رسیده است و این توسعه همچنان ادامه دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

برای ۵۷ هزار بیمار نشان‌دار بیش از ۷ هزار میلیارد ریال هزینه شده است

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سال گذشته برای ۵۷ هزار بیمار نشان‌دار مبلغ ۷ هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال در بخش‌های سرپایی و بستری زوج‌های ناباور هزینه شده است.

به گزارش سازمان بیمه سلامت ایران، مریم آزادی درباره پوشش خدمات ناباروری افزود: از آذرماه سال ۱۴۰۰ برای اولین بار خدمات تخصصی درمان ناباروری به میزان ۹۰ درصد تعرفه دولتی در مراکز دولتی و ۹۰ درصد تعرفه عمومی دولتی در سایر مراکز تحت پوشش سازمان قرار گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

امکان تعطیلات زمستانی دانش‌آموزان با تصویب طرح متناسب‌سازی تقویم آموزشی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور این امکان وجود دارد که برخی استان‌ها تعطیلات زمستانی به دلیل برودت یا آلودگی هوا داشته باشند.

محمد مهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره موافقت مجلس با متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی براساس قانون کنونی، اول مهر و زمان پایان آموزش آخر اردیبهشت است و براین اساس، ارزشیابی در خرداد انجام می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۳ هزار نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از ۳ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتی از خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر بهرمند شدند و از ۲۸۸ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

به گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر ؛ بابک محمودی اظهار داشت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان ، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و مازندران طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای این جمعیت به ۳ هزار و ۳۴۵ نفر خانوار آسیب دیده امداد رسانی کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک/فریب روانشناس نماها را نخورید

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ارائه مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک خبر داد و گفت: این طرح در استان‌های سمنان و قم در حال اجرا است.

علی فتحی آشتیانی در نشست خبری اظهار داشت: ارائه مشاوره روانشناسی از سال دوم تا پنجم زندگی زوجین نیز در هفت دهک جامعه رایگان است و در دهک‌های بعدی نیز هزینه کمتری دریافت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با روانشناس نماها جدی است، افزود: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، فعالیت کسانی که مدرک تحصیلی مشاوره و روانشناسی ندارند پیگیری می‌کند و از سوی دیگر نیز مردم فریب این افراد را نخورند و در صورت بروز مشکل به سازمان نظام روانشناسی مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

سایت ایرنا برای کم‌بینایان مناسب‌سازی شد

سایت خبری ایرنا با فعال‌سازی “افزونه کمک به افراد توانخواه” برای کم‌بینایان مناسب‌سازی شد.

با توجه به اینکه مشارکت در جامعه، مستلزم دسترسی بدون مانع به محتوای آنلاین است، ایرنا در حال تلاش برای برای افزایش دسترسی بیشتر همه افراد و آحاد جامعه برای به اینترنت و عمق نفوذ ایرنا در بین مخاطبین بیشتر و رعایت عدالت اجتماعی، اقدام به فعال‌سازی افزونه‌ کمک به افراد توانخواه برای کم‌بینایان است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

هشدار پلیس مبارزه با مواد مخدر به حجّاج؛ امانتی قبول نکنید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ضمن هشدار به حجاج در پذیرفتن امانتی در این سفر معنوی گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک مواد مخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت بعمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده، مجرمان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

سردار ایرج کاکاوند همزمان با نزدیک شدن به موسم حج و سفر هموطنان به کشور عربستان، به منظور صیانت و پیشگیری از وقوع هر گونه رویداد ناخوشایند برای زوار محترم کشورمان، اظهار داشت: پلیس از یک سو با هدف صیانت از عزت و اعتبار هموطنان و از سوی دیگر با هدف پیشگیری از عواقب بسیار شدید برای حاملان مواد مخدر به کشورهای دیگر به ویژه عربستان، نسبت به حمل مواد مخدر توسط افراد حتی به مقدار کمتر از یک گرم حساسیت بالایی داشته و در صورت مشاهده با چنین مواردی برابر قانون و با قاطعیت با مجرمان، برخورد می کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی با شناسنامه در جلسه حاضر شوند

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را دریافت نکرده‌اند صرفا با ارائه شناسنامه در جلسه آزمون حضور یابند.

آزمون‌های نهایی خرداد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری امسال، حساسیت این امتحانات را دوچندان می‌کند.

هرچند که آموزش و پرورش پیشتر اعلام کرده بود دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون‌های نهایی از ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت برای دریافت کارت‌های ورود به جلسه امتحان اقدام کنند اما این فرایند به دلیل مشکلات فنی در سامانه امکان پذیر نشد و این موضوع منجر به نگرانی دانش آموزان و خانواده‌ها شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

حذف مازوت از سبد سوخت/هزینه ۵ میلیارد دلاری دولت برای خاموش کردن ۵۴ مشعل گازی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: رویکرد دولت سیزدهم به سمت کاهش مازوت‌سوزی است که در این زمینه هم از لحاظ زمان و هم حجم مازوت در حال حرکت به جلو و برنامه‌ریزی هستیم و وزارتخانه‌های نفت و نیرو هم همکاری خوبی دارند و امیدواریم کم کم مازوت از سبد سوخت مصرفی خارج شود.

علی سلاجقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره گزارشی که کمیسیون کشاورزی مجلس درباره اجرای قانون هوای پاک از عملکرد نظارتی سازمان محیط‌زیست در زمینه مازوت سوزی در نیروگاه ها و میزان گوگرد در فرآورده های نفتی انتقاد کرده بود،اظهارداشت: مازوت سوزی یکی از دغدغه های مردم است، شاید ضریب آلایندگی مازوت نسبت به خیلی از سوخت های دیگر کمتر باشد اما از نظر روحی و روانی بین مردم این بحث مطرح شده که مازوت به عنوان یک سوخت سنگین، آلایندگی بسیار زیادی ایجاد می کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

۵۰ درصد گونه‌های حیات وحش جهان کاهش یافته است

مشاور امور بین الملل معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جمعیت گونه های حیات وحش گفت: این یک زنگ خطر و هشداری است که بیاندیشیم چگونه و از چه راهی می توانیم سهمی هر چند کوچک در نجات این گونه ها و حفظ تنوع زیستی داشته باشیم.

مریم روحانی در یادداشتی به مناسبت روز جهانی گونه‌های در معرض خطر انقراض نوشت: از سال ۲۰۰۶ میلادی تا به امروز هر ساله در سومین جمعه ماه می که امسال با ۲۸ اردیبهشت ماه قرین شده است، در برخی از نقاط جهان رویدادهایی با محوریت گونه های در معرض خطر انقراض برگزار می شود. رویدادهایی با هدف هر چه پررنگتر نشان دادن نقش و ارزش گونه های در معرض خطر انقراض جهان در پایداری و تاب آوری اکوسیستم ها و در حفظ تداوم حیات و همچنین آشنایی هر چه بیشتر همگان با گام هایی که می توانند در حفاظت از این گونه ها و تغییر جهت دادن و معکوس کردن روند انقراض آنها بردارند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

ثبت نام والدین برای دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه سپند از اول خردادماه

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: ثبت نام والدین برای دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خردادماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، مرتضی ضامنی از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و اظهار داشت: این امر بر اساس مصوبات آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیات وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

وی با اشاره به ماده ٢٧ این آئین نامه عنوان داشت: به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واردات ۱.۵ میلیارد دلار محصولات سلامت/ پرداخت۲۰۳همت تسهیلات فرزندآوری

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید