خانم روانشناس
0

هر جوانی که می‌خواهد تشکیل خانواده بدهد نزد دولت یک میلیارد تومان اعتبار دارد/ باید یک سلسله مشاغل زنانه با درآمد بالا ایجاد کنیم

بازدید 4
کسی که رئیس جمهور می‌شود باید جامعیت داشته باشد و شهید رئیسی جامعیت داشت، رییس جمهور باید خودش را در چارچوب قانون اساسی و نظریه، ولی فقیه تعریف کرده باشد. دولت شهید رئیسی دولت مکتبی بود، دولت‌های غیرمکتبی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را قبول ندارند که بخواهند رئیس جمهور آن باشند. کسانی که پا به عرصه ریاست جمهوری می‌گذارند باید بدانند که به قرآن قسم می‌خورند که پاسدار اسلام و قانون و مجری قانون اساسی باشند و ان شاءالله همه به این نیت به میدان آمده باشند.

قاضی‌زاده عنوان کرد: رئیس جمهور بعدی باید ادامه دهنده آرمان و برنامه‌های شهید رئیسی باشد؛ شخصیت شهید رئیسی با شهید رجایی مشترک است

وی افزود: شهید رئیسی از هیچ ظرفیتی چشم پوشی نمی‌کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و اهل حزب بازی و جناح بازی نبود. شهید رئیسی توصیه می‌کرد اگر مدیری خوب کار کرده حتی اگر برای دولت قبل است او را نگه دارید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درخصوص علت حضور خود در انتخابات گفت: نگران این شدم که از بدنه دولت شهید رئیسی کسی در دوره جدید پای کار نیاید. به همین دلیل وارد عرصه انتخابات شدم.

قاضی زاده هاشمی درخصوص راهبرد خود در حوزه سیاست خارجی اظهار داشت: شعار من در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی با دوستان مروت و با دشمنان مداراست، کاری که شهید رئیسی در دیپلماسی خود انجام داد. راهبرد اساسی نظام در سیاست خارجی، توسعه روابط با کشور‌های همسایه و مسلمان و دفاع از مظلومین بدون درگیری و توسعه تنش با سایر کشور‌ها است.

وی گفت: شهید امیر عبداللهیان نماد روشن این کار بودند؛ روابط فرهنگی، اقتصادی و تجاری ما در این دوران برقرار شد و در کنار روابطی که با مصر برقرار کردیم، در کنار مردم مظلوم غزه هم بودیم. شهید امیرعبداللهیان یکپارچه جلو رفت و همین مسیر در دولت مردم نیز ادامه خواهد داشت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با تاکید بر اینکه سیاست خارجی من دفاع از مظلومان جهان بدون تنش است، گفت: معتقد به مذاکره عزتمندانه هستم.

قاضی زاده درخصوص وعده حل شدن مشکل بورس در ۳ روز گفت: وقتی یک سیاست غلط توسط دولت می‌تواند یک شبه بازار بورس را نابود کند، همان دولت با سیاست خود می‌تواند بازار را ۳ روزه سامان دهد. کسی که با معنای انتظارات در بورس آشنا باشد، متوجه می‌شود که بازار سرمایه بر اثر اعتماد و عدم اعتماد سبز و قرمز می‌شود.

قاضی زاده درخصوص برنامه‌های دولت مردم برای اینترنت، عنوان کرد: معتقدم با توجه به صنعت هوا فضا و اینترنت، ما باید وارد باشگاه حکمرانی اینترنت جهان شویم و باید تولیدکننده پهنای باند جهانی در حوزه اینترنت باشیم. اینترنت باید کنترل مردمی شود.

وی با اشاره به اینکه محوری‌ترین بخش برنامه ما خانواده است، گفت: محور تشکیل و حفظ خانواده بانوی خانه است. برخی فعالیت‌ها خاص زنان است و باید آن کار را به بانوان بسپاریم. جنس زن با آفرینش مرد متفاوت است و اگر اقایی در سن ۱۶ سالگی بالغ می‌شود، بانوان در سن پایین‌تر بالغ می‌شوند. باید کاری کنیم بانوان ما تمامی نقش‌های خود را به خوبی انجام دهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید کاری کنیم نرخ فعالیت اجتماعی زنان کاهش پیدا نکند، متاسفانه نظام اداری کشور مردسالارانه است، ما باید کاری کنیم نقش بانوان را به رسمیت بشناسیم. باید مشاغلی برای بانوان که دارای درآمد بالا است ایجاد کنیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: طبق قانون برنامه هفتم، دولت مکلف است در طی ۴ تا ۵ سال تورم را تک رقمی کند. ۱۳ برنامه اصلاحی این موضوع دارد که با جزئیات در کتاب دولت مردم چاپ شده و می‌خواهیم به عنوان مثال در حوزه اصلاح نظام بانکی چه کنیم. نماد بانک دی ما بسته و در شرف انحلال بود و با یک بسته نجات رشد خوبی پیدا کرد و در حال حاضر بهترین نماد بانکی را دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید