خانم روانشناس
0

ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف افزایش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه سلامت برگزار می شود

بازدید 6

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایران هلث ۲۰۲۴ با رویکرد توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت و با محوریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بهداشت و درمان و علوم پزشکی کشور است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، پزشکان، دندانپزشکان، محققان و فعالان این صنایع برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و ارائه آخرین توسعه‌ها، تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی به جامعه علمی و صنعتی محسوب می‌شود.

هدف اصلی نمایشگاه ارتقاء سطح دانش فنی و علمی در حوزه بهداشت و درمان، ارائه راهکارهای نوین برای بهبود خدمات پزشکی و دندانپزشکی، معرفی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی پیشرفته، ارتقاء کیفیت و ایمنی محصولات دارویی، جذب سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در زمینه صنایع بهداشت و درمان است.

این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شناسایی نیازهای بازار، ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی، ارائه فرصت‌های تجاری و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید