خانم روانشناس
0

خزعلی: عزت و اقتدار بین المللی ایران ارتباط زیادی با مشارکت مردم دارد

بازدید 3

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره ویژگی‌های یک رئیس جمهور، اظهار داشت: فردی که رئیس جمهور می شود باید همان ویژگی‌هایی که شهید رئیسی داشت را داشته باشد یعنی پرکار، خستگی ناپذیر، پیگیر اجرای برنامه‌ها، برنامه داشتن در کنار داشتن قدرت اجرای برنامه‌ها، شجاعت برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های بین‌المللی و جسارت برای اجرای برنامه‌های تحول آفرین بخصوص در بخش اقتصادی از ویژگی‌های او باشد.

خزعلی درباره مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: حضور مردم از جهات مختلف ملی و بین‌المللی حائز اهمیت است؛ عزت و اقتدار ما در سطح بین الملل به مشارکت مردم و همبستگی و انسجام آنها ارتباط زیادی دارد.

وی افزود: آنان که همصدا با دشمن تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند، به دنبال ضعف جایگاه بین‌المللی ایران و سپس رسیدن به مطامع خود هستند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه‌داد: از نظر ملی خیلی فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد؛ اینکه فردی سر از پا نشناسد و خستگی ناپذیر به دنبال اصلاح امور و تامین معیشت مردم و طرح‌های کلان اقتصادی و اصلاحات بزرگ اجتماعی باشد قطعاً آینده دیگری را برای کشور رقم می‌زند تا اینکه فردی بدون آگاهی و توانمندی این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه رئیس جمهور باید چه دیدگاهی در حوزه زنان داشته باشد تا شاهد پیشرفت وضعیت زنان باشیم، افزود: رئیس جمهور باید نگاه عدالت محور در تقسیم امکانات و فراهم آوردن شرایط فعالیت و رشد و شکوفایی زن و مرد را داشته باشد و به دلیل همین نگاه عدالت محور باید شرایط ویژه‌ای را برای رشد استعدادهای بانوان و امکان فعالیت آنان با حفظ مسئولیت‌های چند جانبه فراهم نماید.

خزعلی خاطر نشان کرد: باید معیار شایسته سالاری در همه ارکان دولت ساری و جاری باشد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح امروز جمعه – هشتم تیرماه – در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رأی در سراسر ایران آغاز شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است.

همچنین ۳۴۴ شعبه اخذ رأی در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

برای برگزاری انتخابات امروز ، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم حضور فعال دارند که همگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و هر یک از نامزدهای انتخابات نیز می‌توانند دو نماینده مستقر در ستاد انتخابات کشور داشته باشند.

مدارک لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، تنها شناسنامه و کارت ملی است و در شعب اخذ رأی خارج از کشور نیز رای گیری با گذرنامه قابل انجام است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در این انتخابات با توجه به محدودیت های که در قانون انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، رأی‌گیری تنها با تعرفه های کاغذی انجام می‌شود همچنین در این دوره، احراز هویت به روال گذشته الکترونیکی است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید